City Traffic Driving School

Ahertajankatu 2, 33720, Tampere
City Traffic Driving School
Ahertajankatu 2
33720, Tampere
+358400632188

Aukioloajat

  • sunday: (closed)
  • monday: 10h-17h
  • tuesday: 10h-17h
  • wednesday: 10h-17h
  • thursday: 10h-17h
  • friday: 10h-16h
  • saturday: (closed)

City Traffic Driving School: Arvostelut

3.2/5 (9 Arvostelut)
Seela Korpilähde 1 year ago

Upea kokemus: Todella mukava ja hyvä opettaja! Tunneilla oli rento ja turvallinen fiilis eikä tullut koskaan tyhmä olo vaikka teki virheitä. Suosittelen ehdottomasti!

marcujabflussrohr 2 years ago

Upea kokemus: Topi was a fantastic teacher! Super friendly and helpful. I really enjoyed the lessons and it made the driving exam a breeze. Thank you for all your efforts to help me learn to drive.

S.M. H 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Jos se sano sulle maksa käteinen Älä maksa käteinen .

Jokke Turunen 4 years ago

Upea kokemus: Parasta A-luokkaa!

E ! 4 years ago

Negatiivinen kokemus: Huono kalusto ja opetuksen olisi voinut hoitaa paremmin esim. kerrottiin väärää tietoa esimerkki tilanteessa, joka voi olla hengenvaarallista jos joku sitä seuraisi. Yrittäjä jakoi myös henkilökohtaisia tietoja julkisessa kommentissa facebookissa, joka on laitonta. Kannattaa tutustua teidän velvollisuuksiin ja asiakkaan oikeuksiin. Yritin antaa ensin palautetta sähköpostilla ja kysyin muutamia asioita mihin todella olisin vastauksen halunnut, mutta siihen ei ikinä vastattu. Suosittelen Kissanmaan autokoulua! Vastaan nyt tähän, kun tämä ei anna vastata muuten. Laitoin Facebookissa arvostelun, johon vastattiin kertomalla henkilökohtaisia tietojani autokoulun käynnistä, jotka ei kuulu facebookiin joten jouduin heti sen poistamaan. Kommentissa puhuttiin esim. suorituksistani, jota ei saisi asiakkaasta jakaa nettiin ilman lupaa. Eli julkasua ei siellä ole enää, koska ne asiat eivät kuulu ulkopuolisille mitä siinä kommentoitiin. Ja nämä kommentit laittoi ihan yrittäjä itse. Kalusto voi muutenkin olla hyvä ilman, että se olisi kallis ja uusi. Esimerkiksi valot tai hyvä pohja. Ajoin itse yhdellä autolla jossa oli niin huonot valot, etten nähnyt melkein yhtään eteenpäin ja olin vielä pimeällä motarilla. Esimerkiksi minun mielestä Kissanmaan autokoulun käyttämät saksalaiset autot ovat paljon turvallisemman tuntuisia kuin nämä edulliset aasialaiset. Yhdellä teoriatunnilla kerrottiin tilanteesta, jossa opettaja oli saapunut moottoripyörä onnettomuus tilanteeseen. Tunnilla hän kertoi kuinka yritti "pelastaa" kyseisen moottoripyöräilijän ja opettaja kertoi ottaneensa kypärän pois pyöräilijältä. Kaikissa ensiapu koulutuksissa on mainittu, että EI pidä koskaan ottaa kypärää pois, koska se saattaa olla ainoa asia joka pitää ihmisen vielä elossa ja koossa. Tarinasta kävi se ilmi, ettei ollut hätäkeskuksen ohje ottaa pyöräilijältä kypärää pois. Tämä vain jäi itsellä vahvasti mieleen, kun sitä on koulutuksissa painoitetu vahvasti. Mielestäni tässä tilanteessa olisi ollut parasta kuunnella hätäkeskuksen tai ensihoitajien ohjeita. Tilanteessa pyöräilijä ilmeisesti menehtyikin. Tämän enempää tähän googlen arvosteluihin en välittäisi kommentoida, koska en löytänyt muuta vastaus kohtaa ja, koska opettajista sekä muusta henkilökunnasta pidin! Vastaus: Ensinnäkin ihan hyvässä hengessä annoin arvostelun millä tavalla minua kohdeltiin, ja tämän teidän tekstin jälkeen en ainakaan suosittelisi kenellekkään. Henkilökohtaisia suorituksiani jaettiin FB kommentissa olkoot se teidän mielestä juoruilia vai ei, mutta jo ihan yrittäjän pitäisi itse muistaa keskustelun, jos nimeni tietäisi. Tästä teoriatunnista on jo muutama vuosi aikaa ja kyllä olin ihan hereillä, niin en tarinaa voi enää ihan kirjain kirjaimelta muistaa, mutta sen muistin, että jäi kyllä pahasti itsellä mieleen. Kypärä on muutenkin yleensä suht tiukka, joten sillä ei ole kauheesti enää merkitystä onko kypärää ottamassa kaksi henkilöä pois, jos siinä vahinkoa sattuu niin se myös sitten tapahtuu. Nykyään ja myös ennen on sanottu, että pelkkä painelu elvytys riittää. Mutta senhän teidän pitäisikin jo tietää. Tässä en ole kyllä ketään opettanut missään kohtaan, kerroin vaan mitä koulutuksissa on mainittu. Kyllähän niitä valoja pitää osata tehokkaasti käyttää, joten luulisi että opettaja olisi sitten opettanut käyttään niitä, jos käytin väärin? Eikö autokouluun mennä juuri opettelemaan tämmöistä? Sillä tunnilla ihan opettaja itsekkin ihmetteli valojen heikkoutta ja yritti putsata niitä. Saanko lähdettä tälle Toyotalla "selvästi paremmat kaukovalot kuin kalliimmilla keskieurooppalaisilla autoilla"? Ja suosittelen ajamaan paljon erilaisilla autoilla, jotta oppii tuntemaan auton sen "pohjan" laajemmin ajateltuna/koko Auton eroja. Voin ainakin itse sen sanoa, että ihan älyttömän suuria eroja on. Yritin ystävällisesti vastaukseni lopettaa, ettei tarvisi tulla enää jankkaamaan tänne. Yritin alunperin saada teihin yhteyttä spostilla mihin ei ikinä vastattu. Pakko sanoa, että nyt oli jo niin naurettavaa tekstiä ja minun syytteleminen, että toivottavasti olette ylpeitä asiakaspalvelustanne :))

City Traffic Driving School

Hei, Olen pahoillani ikävistä kokemuksistasi. Haluaisin kuitenkin tietää missä yhteydessä on jaettu minkälaisia tietoja yrityksemme nimissä, ottaen huomioon että kaikki meidän FB-sivuilla olevat päivitykset ja niiden kommentit ovat uskoakseni täysin hyväksyttyjä sekä kuvissa (poislukien julkiset tilaisuudet kuten penkkarit) olevilta on kysytty suostumus. Autokoulun FB-profiililla ei myöskään pääsääntöisesti kommentoida ulkopuolisten päivityksiin ja niihinkin harkiten. Jos epäilet että jossain on mennyt vikaan, voisitko linkata kyseisen päiviyksen tai kommentin jotta voimme selvittää tilannetta. Meille ei ole tullut asian tiimoilta mitään aiempaa ilmoitusta. Näissäkin asioissa meidät tavoittaa osoitteesta [email protected] tai FB:n messengerillä. Mitä kalustoon tulee, vaikka meidän kalusto ei ole uusinta ja hienointa, se on suhteellisen modernia eli autoista löytyy riittävät ja lain vaatimat avustimet eli lukkiutumattomat jarrut, luistonesto sekä ajonvakautusjärjestelmä. Esimerkiksi mäkilähtöavustinta autoistamme ei löydy, sen sijaan opetamme tekemään mäkilähdöt normaaleilla tekniikoilla, jotta ajaminen sujuu jatkossa myös autoilla joista tämä puuttuu. Kalusto on myös aina vähintään lainmukaisessa ajokunnossa, eli karkeasti sanoen katsastuskelpoisena ympäri vuoden. Käytön jälkeä opetusajoneuvoissa luonnollisesti on. Viimeisenä ja tärkeimpänä kiinnostaa tietää mikä on sellainen liikennetilanne joka on opetettu niin väärin että saattaa aiheuttaa vaaraa? Teemme kuitenkin liikenneturvallisuustyötä ja opettajiemme taito on meidän tärkein valttikortti. Edit palautteen laajennuksen jälkeen: Ensinnäkin jos syytät meitä henkilökohtaisten tietojen jakamisesta palautteeseen jonka olet itse poistanut, niin kai olet ottanut kuvakaappauksen todistusaineistoksi? Toistaiseksi tämä kuulostaa vielä pelkältä juoruilulta. Autojen valojen riittävyyteen vaikuttaa useampi asia alkaen sieltä ajovalon umpiosta, jotka ei lähivaloilla tunnetusti ole Toyotalla parhaita mahdollisia. Kaukovalot näillä taas on selvästi paremmat kun useilla kalliimmilla keskieurooppalaisilla autoilla. Sitten tietenkin niitä valoja pitää osata käyttää tehokkaasti. Entäs se auton pohja, tarkoitatko siis auton alustaa, ei siellä pohjassa ole mitään kiinnostavaa. Alustassa on kaksi ääripäätä, liian jäykkä jolloin kuopat, hidasteet ja muut epätasaisuudet tuntuvat kovilta, tai liian pehmeä jolloin auto kallistaa kaarteisiin liian lujaa ajaessa. Oliko alusta liian jäykkä vai pehmeä? Ja nyt tämä "vaarallinen ohje" moottoripyöräilijän kypärän poistamisesta, huhhuh. Olithan hereillä tunnilla? Tässä kyseisessä esimerkkitilanteessa Topi oli saapunut onnettomuuspaikalle jossa makasi eloton moottoripyöräilijä. Elottoman ihmisen ensiapu on painelu-puhalluselvytys. Tätä ei pysty toteuttamaan kypärän kanssa. Mikäli elvytystä ei toteuteta oikein, tästä voi seurata aivovamma tai kuolema, kypärän pois ottaminen taas aiheuttaa pienempää vahinkoa kuin itse onnettomuus, korkeintaan pahentaa mahdollista rankavammaa. Tässä Topin esimerkkitapauksessa oli lisäksi kaksi henkilöä poistamassa kypärää, toinen tuki päätä ja toinen otti kypärän pois. Mikä tärkeintä, kuolinsyy ei liittynyt kypärän poistamiseen. Itse olen saanut satoja tunteja moottoripyörä- ja ensiapuopetusta, nykyään kaikki harrastuksesta ymmärtävät kouluttajat esimerkiksi SPR:ltä ja Moottoriliitosta ohjeistavat että jos onnettomuuteen joutunut hengittää normaalisti, potilasta ei lähdetä siirtämään tai kypärää poistamaan, mutta elottomalta avataan ilmatiet ja tarvittaessa elvytetään, eli myöskin kypärä poistetaan tarvittaessa. Tehokas elvytys on elintärkeää, joten pyydän sinulta nyt ettet itse opettaisi hengenvaarallisia ohjeita aiheesta jota et selvästikään sisäistänyt oppitunnilla.

b 5 years ago

Upea kokemus: Kivat opet, paras palvelu, ammattitaidolla.

Ebrahim Razaei 5 years ago

Upea kokemus: Good

City Traffic Driving School

Thank you

Harri Helminen 5 years ago

Negatiivinen kokemus: Näin kun autokoulun opettaja puhuu kännykkään, oppilaan ajaessa. Oppilas ajoi Hervannan katsastuskonttorin pihaan, oli menossa ajokokeeseen. Tiedustelin oppilaan läsnäollessa opettajan käsitystä oman toimintansa oikeudellisuudesta, hän alkoi soittaa suutaan. Jos ajokoe hylätään ja määrätään lisätunteja tulee se opettajan piittaamattomuus kalliiksi. Ei ole turvallinen autokoulu.

FAN shuang 6 years ago

Negatiivinen kokemus: When I drove on road, I saw a citytraffic teaching car to swich the lane without watching out the other cars and without turning lights! That is so dangers. Especially the coach didnot say sorry for the other cars but say f*** for others! I donnot believe a rude coach can teach well a responsible driver. I DON'T will lead others to learn cars from here.

City Traffic Driving School

Changing lanes happens sometimes in a way they aren't supposed to, like in the late lessons when we try how a real exam would go and the teacher doesn't give instructions on the finer details, but still ensures the safety of other road users. Did you talk to the instructor? I think we all would love to know how you know what the instructor said in that situation. Please let us know.

Kerro mielipiteesi tuotteesta City Traffic Driving School:

1 = Huono
5 = Erinomainen

City Traffic Driving School näkyy seuraavissa luetteloissa:

Muut autokoulut, jotka saattavat kiinnostaa sinua

3 (2)
CAP-Autokoulu Tampere Hervanta
CAP-Autokoulu Tampere Hervanta

CAP-Autokoulu Tampere Hervanta

Näytä osoite ja yhteystiedot
Tieteenkatu 20 - 33720, Tampere
+358401427227
4.9 (161)
Kissanmaa Driving Schools Ky
Kissanmaa Driving Schools Ky

Kissanmaa Driving Schools Ky

Näytä osoite ja yhteystiedot
Kissanmaankatu 5 - 33520, Tampere
+35832557725
3.4 (5)
CAP Driving School Tampere Sampo
CAP Driving School Tampere Sampo

CAP Driving School Tampere Sampo

Näytä osoite ja yhteystiedot
Sammonkatu 28 - 33540, Tampere
+358401427227
2.4 (20)
Epic Driving School
Epic Driving School

Epic Driving School

Näytä osoite ja yhteystiedot
Sammonkatu 28 - 33540, Tampere
+358105245400
5 (4)
Kalevan Autokoulu Oy

Kalevan Autokoulu Oy

Näytä osoite ja yhteystiedot
Teiskontie 8 - 33540, Tampere
+358403589919
5 (5)
Easy Driver Tampere - Kaleva

Easy Driver Tampere - Kaleva

Näytä osoite ja yhteystiedot
Kalevan puistotie 22, LH3 - 33500, Tampere
+358207280808
5 (4)
Autokoulu Pirkka
Autokoulu Pirkka

Autokoulu Pirkka

Näytä osoite ja yhteystiedot
Koulukatu 6 - 33200, Tampere
+358504115100
4.5 (6)
Järvikulman Autokoulu Oy
Järvikulman Autokoulu Oy

Järvikulman Autokoulu Oy

Näytä osoite ja yhteystiedot
Keskusaukio 2 - 36200, Kangasala
+358400627227

Lisää yrityksesi hakemistoomme ilmaiseksi

Jos sinulla on autokoulu ja haluat näkyä oppaassamme, lähetä meille yrityksesi tiedot, ja voit liittyä täysin ilmaiseksi.

Lisää profiilisi ilmaiseksi

Suurin opas autokouluihin Suomi-ssa

Löydä parhaat autokoulut lähelläsi